2016年12月27日星期二

Dear customers, you don’t have to pay any deposit when you booking van or homestay from me. You only have to pay the money when we meet. This purpose is to build up credibility between customer and our company, so customers don’t have to worry. The only term and condition is the customer who wants to cancel booking, have to inform me one or two week before. This business has been run for 16 years. I just bring my business to Internet recently. I’m here to guarantee the quality of services that I provided is good. Thanks:)

亲爱的客户,你不必支付任何押金,当你预订车或民宿。你只需要在我们见面时付钱。这个目的是建立客户和我们公司之间的信誉,所以客户不必担心。唯一的条件是当客户想要取消预订,必须通知我,在一两个星期之前。这个公司已经运行了16年。我最近才把我的生意带到互联网上。我在这里保证我提供的服务的质量是好的。谢谢

没有评论:

发表评论